30.05.2019

Moje pierwsze mydełko z czerwoną glinką i cynamonem.

Po raz pierwszy z mydełkami naturalnymi spotkałam się na kiermaszu bożonarodzeniowym. Kolorowe , pachnące kostki kusiły swoim wyglądem. Pomyślałam,że to zapewne zbyt skomplikowana sprawa by samemu móc coś takiego zrobić. A z drugiej strony fajnie byłoby móc obdarować brata,siostrę czy ciocię własnoręcznie zrobionym kosmetykiem,w dodatku o wspaniałych właściwościach i cudownym zapachu. No i zaczęło się .... najpierw przeglądanie zdjęć, filmików,studiowanie przepisów, artykułów, po czym skrupulatnie tworzyłam listę potrzebnych produktów i rzeczy. Z pomocą przyszedł mi też mąż ,bez którego nie miałabym formy jak i krajalnicy do mydeł , a już na pewno sama bym nie wpadła żeby użyć jego struny od gitary jako gilotyny do cięcia.

 





I tak powoli powstało moje pierwsze mydło -z glinką i cynamonem. Z tego wszystkiego zrobiłam tylko jedno zdjęcie,mydełko leżakowało ok 6 tygodni, ale w sam raz zdążyłam na świąteczne podarunki dla gości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blogger templates