12.06.2019

Mydło marchewkowe z olejem lnianym


Mydełko z sokiem marchewkowym.








Przepis wzięłam stąd.  

Nie byłabym sobą gdybym troszkę nie zmieniła czegoś w przepisie :)

Jako,że to są moje początki i na razie nie do końca wiem jak posługiwać się kalkulatorem mydlanym, skład mydła pozostawiłam,dodałam jedynie inne olejki eteryczne,tzn jaśmin i mięta. By ciekawiej wyglądało posypałam pomiędzy warstwami mak ,do górnej  dodałam łyżeczkę dwutlenku tytanu by nieco rozjaśnić kolor pomarańczowy.I tak pozostawiłam do do momentu krojenia.Dopiero na każdy pokrojony kawałek nałożyłam ,za pomocą rękawa cukierniczego, dekoracje.

Tutaj mała uwaga.Jest duża różnica jeśli użyje się soku tzw.jednodniowego,uzyskamy dzięki temu bardziej intensywny kolor mydła.Oczywiście jeśli ktoś ma wyciskarkę można śmiało wycisnąć sok jak również użyć pulpy.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blogger templates