18.06.2019

Mydło różane

Tym razem chciałam poeksperymentować z kolorami i tzw. swirlami.

Inspiracją do tego stały się zdjęcia pewnej, moim zdaniem ekspertki link tutaj. Mydła wyszły jej przepięknie,co utwierdza mnie w przekonaniu,że przede mną jeszcze długa droga,choć droga coraz bardziej wciągająca i fascynująca.



Zdarza się ,że nie mam w domu jakiegoś oleju,tak jak w tym przypadku nie miałam masła aloesowego ,więc sprawdziłam na kalkulatorze mydlanym i dodałam zamiast niego olej ryżowy.Kalkulator mydlany staje się również bardzo przydatny,kiedy w przepisie mamy podany skład tylko w procentach,albo kiedy chcemy zrobić mydło np. z 4 kg olei (w takiej dużej formie) a w przepisie jest na 1kg masy mydlanej.Dlatego zawsze, by mieć pewność,że się nie pomylę,zwłaszcza w obliczeniu wody i NaOH -korzystam z kalkulatora.







Przepis na mydło również na tej stronie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Blogger templates